نحوه درمان نفریت با فوم ادرار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه درمان نفریت با فوم ادرار

سلام دکتر. من از 6 سال پیش با نفریت مزمن تشخیص داده ام. من از آن زمان ادرار فوم دارم و نمیتوانم آن را کاملا از بین ببرم. چگونه می توان نفریت را با ادرار فوم درمان کرد؟

لطفا نگران نباشید ما می توانیم به شما کمک کنیم. برای مورد شما، ادرار فوم که همچنین می تواند ادرار پروتئین نامیده می شود، به علت عملکرد کلیه آسیب دیده است. شما بعضی از داروها را مصرف می کنید، اما آنها بر روی بهبود عملکرد کلیوی تاثیر نمی گذارند. به طوری که ادرار فوم دوباره و دوباره ظاهر می شود.

در اینجا من به شما برخی از درمان های که می تواند ادرار فوم برای شما را درمان کنید.

سم زدایی درمان.

96٪ بیمارانی که از درمان حذف تکسین پذیرفته اند از ادرار فوم خارج شده اند. این می تواند از کلیه ها از آسیب های بیشتر محافظت کند با رانندگی تمام سموم در سراسر بدن. و برای بازگرداندن کلیه مفید است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان ویژه ای از بیمارستان بیماری کلیه شیجیاژوانگ است. این می تواند از گیاهان خاصی از طبیعت استفاده کند تا عملکرد کلیه را با ایمنی و اثربخشی بهبود بخشد.

هنگامی که کلیه بازسازی می شود، ادرار فوم از بین می رود، و بیمار نفریت می تواند یک زندگی عادی زندگی کند.

علاوه بر این، سایر داروهای چینی مانند Hot Compress Therapy، Bath Bath، Cycle Therapy، Moxibustion Therapy و غیره نیز می توانند به بهبود عملکرد کلیه کمک کنند و ادرار فوم را با واکنش های نامطلوب کمتر کنترل کنند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان ادرار فوم برای بیماران مبتلا به نفریت بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: